Jak D.C. – Blazzaj 3

100 discuri numerotate cu autograf

1. 4m2s “Afganistan” cu Cristina Pădurariu (voc, dijeridoo, flaut), Adrian Voichițescu (voc), Biju (acordeon), Berti Barbera (perc), Lucian Bancescu (mix)

2. 2m56s “Hai la București”

3. 4m35s “Beaming Together”

4. 3m3s “Foreign Tongues” cu Luiza Zan

5. 2m40s “Din Vise” cu Sensor (mix)

6. 4m6s “In Love & In Pain”

7. 3m6s “Long Walk” instrumental

8. 3m36s “Si Pensia Mea”

9. 4m13s “Val după Val” cu Cristina Padurariu

10. 5m6s “Wake Up beside You”

11. 3m8s “Otravă”

12. 4m17s “Short Walk” instrumental

13. 4m18s “Place” in duo cu Kate Pascal feat Adrian Fundescu (pian)

 

AFGANISTAN

Hai, bărbate, vin-acasă
Că te-așteaptă întinsă masă
Și copilul e cuminte
Astăzi i-a ieșit un dinte

Hai, bărbate, vin-odată
S-a stricat zăvor la poartă
Fug găinile în lume
Și vecinu-mi face glume

Eu te văd odat’ pe an
Tu lupți în Afganistan
Și vii numai de Crăciun
Ce să fac, ce să mai spun

Hei nevastă, lumea-i tristă
Plâng o lacrimă-n batistă
Mai e doar un glonț în pușcă
Duc o viață ca în cușcă

Eu te văd odat’ pe an
Tu lupți în Afganistan
Și vii numai de Crăciun
Ce să fac, ce să mai spun

De când am plecat de-acasă
N-ai cui spune-o vorbă-aleasă
Copchiii ți-s duși de-acasă
Și rămâi îngândurat
Să-i mai poți vigea odat’
Rău mă doare inima
Când te știu tot singurea
Copchile ungi-i mere, fii bărbat, nu fii muiere

L-am văzut azi pe Hasan
L-am scăpat iar din ochean
Oi ajunge eu acasă
Ți-oi aduce iarbă grasă

HAI LA BUCUREȘTI

Te văd cum ești zâmbind
Și-atât de mult știu că-mi place
Cu verde, negru și-s mari ochii tăi
Cu trup de vis este timpul din nou
Copiii mi-au spus că în autobuz
Te-ai îmbrățișat și te-ai sărutat
Deoparte stă să vină culoarea
Un răsărit de soare am prins
Ne-am întâlnit pe drum și-am ajuns pe alt tărâm
Culori se aprind și se sting, fără frică să iei
Nu e nici un model, sunt doar niște idei

Nu are nici un rost să retrăiești ce-a fost

O pagină de calc rotundă prinsă pe hartă
Cu ochiul întredeschis am pictat
Și-acasă m-au întrebat unde ești
Și ce-i de făcut ca să ne-ntâlnim, să ne întrebăm, să ne regăsim
Deoparte stă să vină culoarea
Un răsărit de soare am prins
Ne-am întâlnit pe drum și-am ajuns pe alt tărâm
Culori se aprind și se sting, fără frică să iei
Nu e nici un model, sunt doar niște idei

Îmi place cum gândești, hai la București
Iar astăzi ai să știi cea mai frumoasă zi
Nu are nici un rost să retrăiești ce-a fost
Hai la București

BEAMING TOGETHER

In centuries that will follow
The memory of your skin
Troubles can make you happy
The power is to begin
And I know it’s down to be small
And I know it’s out of control
And appearances can deceive
I compel myself to believe

We’re beaming together forever

And always look for essential
And always bring all the facts
The limits of the religion
The limits of bank accounts
And I know it’s down to be small
And I know it’s out of control
And appearances can deceive
We’re beaming together forever

FOREIGN TONGUES

Foreign Tongues
The moon has gone down for rest
And she is lifting her dress
A cheap film is starting again
My clothing sits in the rain
The chair that Georgie sat in
Is black and yellow and green
I drew a bottle of wine
And things are looking just fine
The cat ran away
There’s nothing in here just toothbrush and spray
And had a look around into the back yard
Then came back inside to search for a light
He read one more poem and than he said
This is the last poem that I would have read
Upstairs in bed I’m having a dream
There are many round tables and the light is dim
Foreign tongues
I don’t care
He said and danced to the bar
And everybody laughed
Some woman pouring her drink
And asking what do you think
I guess it was quite extreme
And after all it’s a dream
And there is no hope
For the cardinals and the pope
I think it was me
Turn around at first opportunity
Lets go through the blocks and right again
It has a red door and the flag of Spain
He read one more poem and than he said
This is the last poem that I would have read
Upstairs in bed I’m having a dream
There are many round tables and the light is dim
Foreign tongues

DIN VISE

Cercetarea caldă,
cu fir de aur

Sunt ochii tăi, i-am văzut cândva
Și-am ținut în palmă suflarea ta
Am întrebat șoferul, nu ne-a răspuns
Navigam într-o taină de nepătruns

Te văd venind si sunt înciudat
Că nu pot să spun că sunt alt bărbat
Și să bem cafea undeva într-un colț
Să iertăm cu-n cuvânt pe oamenii toți

Suntem amândoi
Din vise, din vise
Suntem amândoi
Cuvinte descrise

Colegii-mi spun că-s înfumurat
Și că nu vorbesc decât întrebat
Dacă arde visul, îndată-s prins
Navighez într-o taină de necuprins

Ce luptă albă culoarea ta
Decât zorii veșnici de altundeva
Mai frumos e zâmbetul tău neprins
Ca-ntr-o carte veche adevărul scris

Suntem amândoi
Din vise, din vise
Suntem amândoi
Cuvinte descrise

Nu mi-a părut rău să culeg
Zorii cei pașnici, ochii tăi cei strașnici
Curatele vești de prin nuștiuunde
Zgomotul de alămuri și de lăute

Cercetarea caldă, cu fir de aur
Ascuțimea crudă cu miros de taur
Cu spadele închise subt vechi muzee
Împrăștiem visele ca pe zmee

Fuioare veșnice printre ramuri
Hârtii zburânde de-atâtea planuri
Temutele oști rătăcite în noapte
În tablouri veștede prinse in toarte

și doare

IN LOVE AND IN PAIN

Bullet inside my brain
Willing to catch a rainbow
And trying to get rid of my thoughts of you
Why is my love in such pain
Feeling the clouds arriving
And trying to get rid of my thoughts of you
Why is my love in such pain
Whay do I feel such a pain
I’m in love

ȘI PENSIA MEA

Și pensia mea
N-am ce face cu ea
Am o bere la pet
Și o țin în secret

Și pensia mea
Nu știu unde s-a dus
Am să văd ce mai e
Pe raftul de sus

Și pensia mea
O să vină curând
Și-atunci totul va fi
Mai frumos ca oricând

La loto eu pun
Un număr fruntaș
Și voi face curat
Și apoi ies in oraș

Țigară de foi
Cu foi de mărar
Și la masa de prânz
Cartofi pe ziar

Cu nasturii vechi
Ținuți în perechi
Joc poker pe bani
Bani americani

Și pensia mea
O-nvârt pe furiș
Vreau să plec undeva
Departe de aici

La scara de bloc
Sunt mușcate la geam
E și becul deloc
Și lanternă nu am

Și pensia mea
O țin strâns în pumn
Fac pomană cu ea
La bătrânul nebun

Și pruncul ținut
Fără chef și senin
Am rămas să îl văd
Și să-l mângâi puțin

VAL DUPA VAL

Scurtă e viața, ca o așchie
Fără rost ruptă dintr-un vis
Dintre zări, ca o operație
Soarele-n ochi mi s-a deschis

Hai să mai culegem niște scoici de pe mal
Așteptare cu încetul val dupa val

Dorul crunt răscolește inima
Așteptare de ceas târziu
A secat nu de mult lacrima
Nu știu de-i mort sau de e viu

Hai să mai culegem niște scoici de pe mal
Așteptare cu încetul val după val

Corabie așezată între zări
Nădejdea crește tremurat
Oceanul verde steag in depărtări
Nu este acela așteptat

Hai să mai culegem niște scoici de pe mal
Așteptare cu încetul, val după val

Se lasă seară și se lasă frig
Mergem acasă în sat
Bunicul stă la poartă liniștit
Vecinul iar s-a imbătat
Hai să mai culegem niște scoici de pe mal

La întoarcerea acasă
Bunica strânge toți copiii la masă
Tata a servit ceva de prin vecini
Trebuie să vândă un miel și ceva găini
Au venit de la oraș, au adus șosete
S-au împrumutat de bani căci
N-au mai avut de bilete
Cică în Spania au întâlnit niște turci
Șofer câștigi bine
Numai de cheltuit s-apuci

Mai pun în candelă niște ulei
Trag perdeaua de lângă pat
Copiii stau cu ochii în povești
Pisoiul afar s-a strecurat

Hai sa mai culegem niște scoici de pe mal
Așteptare cu încetul val după val
Val după val

WAKE UP BESIDE YOU

Now your kiss is like snow
I see the wings of your heart
Drawing and lifting the rivers of light
Now your dreams are like stars
Sharing their thoughts with mountains
With birds and trees and springs and fountains
I want to wake up beside you

Now your voice dance like trees
I see the wings of your heart
Drawing and lifting the rivers of light
Now your dreams are like stars
Sharing their thoughts with mountains
With birds and trees and springs and fountains
I want to wake up beside you

Now your hand teaches me how to think
I see stars covered in darkness
Now your eyes teach me to embrace
Wings of heart flapping in silence
Red horizons awaiting me
Beyond the clouds of my memory
I want to wake up beside you

OTRAVĂ

Iată-mă cum vreau să te-nțeleg
Și te strâng la pieptul meu cel bleg
Am să-ți zic cuvânt adevărat
De trântit în dorul de din pat
Otravă, otravă, otravă, eu sânt otrava ta

Povestea ne spune că-s singur pe lume
Și e doar o fată, cu ea niciodată
Otravă, otravă, otravă, eu sânt otrava ta

Cântec negru, mână de bărbat
Muncă aspră, dor de bucurie
Încolțit sămânță-n buzunar
Mi-a crescut în suflet o făclie

Cercuri, cercuri, cercuri
De tras cu dinții cercuri
De-adus de spate cercuri
Gustoase cercuri, lipicioase cercuri,
Încet sclipitoare cercuri
Steaua mea, fata mea,
Inima mea pustie în cercuri mereu se coboară

Povestea ne spune că-s singur pe lume
Și e doar o fată, cu ea niciodată

PLACE

Place your hand on my heart
Do you know what it feels like thinking that we may not see
The story of this yellow tree
You and I won’t survive
If together we fell asleep by being caught by night
In the middle of one of those fights
If we’ve gone so far let’s try to place some new strings on old guitar
Love is just a dream that stands still painted on someone else’s wall

Place your hand on my heart, here

Living just for the day
Said the word and it found the way to getting worlds apart
Discover each other’s heart
Living just for the dream
See the peace that is coming in and lift it high above
To what is deserved to love
If we’ve gone so far let’s try to place some new strings on old guitar
Love is just a dream that stands still painted on someone else’s wall

Love will find the way to get us through the day and be together, be together
Living just for the dream and let the peace get in and be together, be together, yeah

Place your hand on my heart, here

About neumanu

new jazz exaction saxophonist producer ilegal în multe stiluri avantpop azza colombodeniro blazzaj avantjazz curtainbust santaneumann futurelectonikfolk electric vulcans zne gefumolimu cuts
This entry was posted in gefumolimu cuts. Bookmark the permalink.

5 Responses to Jak D.C. – Blazzaj 3

  1. Pingback: Here’s Critic Alexandru Sipa On Romanian Jazz | Eduard Jak Neumann's Blog

  2. alexandru mircea says:

    Cum se poate procura albumul?

  3. Skoob says:

    De unde pot lua albumul? Multumesc anticipat pentru raspuns!

  4. Marius says:

    Buna seara!

    Tocmai ce am primit ieri cd-ul “Curtainsbust” si este absolut genial, felicitari! 🙂 Insa imi doresc tare,tare rau sa pun mana pe acest CD, “Blazzaj 3”, in orice forma, chiar si digitala. Am auzit cateva piese asta vara la un festival si de atunci ma bantuie si ma frusteaza maxim ca nu reusesc sa dau de el. Te rog frumos sa ma ajuti cumva si sa nu ma lasi sa atarn asa,fara sa am parte de el,te rog!!!! Astept un semn….

Leave a Reply

