La Șapte Străzi, lângă Casa Albă

Și-l întreb pe Voichi, zic, bă, unde e locul ăsta, unde le zic la oameni să vină, el zice stai un pic, vorbește cu cineva, se și aud prin telefon voci, cică la șapte străzi, lângă casa albă, ce mișto îmi zic eu, sună bine, parcă am fi în Cireșarii, până la urmă locul are și adresă, str Racoviță 20, era și o pisică pentru Zică, ce mai, meserie pe câmpie, Voichi ăsta e om bun, l-am sunat cu 5 zile înainte, să îmi pună o cântare la Cluj, că veneam cu Katia la o piesă de teatru și nu mai cântasem în Cluj din secolul trecut, și el a rezolvat, a vorbit cu cine a vorbit, a găsit ce a găsit și a găsit bine, că e loc fain, arată ca o casă de om dar ceva mai mare, unde nu-s scaune sunt și perini, ca o ceainărie, dar dau și bere, de fumat numai în curte, că sunt și copii de zburdă pe acolo, a zis unul mic că i-a plăcut concertul, sau poate deja învățase să fie prudent și să mintă frumos, dar eu m-am simițit chiar bine, a fost și Nucu Pandrea cu frunza, da-i-ar Dumnezeu sănătate, că tare haios mai e, jazzuri cu frunză mai rar, stătu Zică în coadă și nu marcă nimic la tărcata aia, am vândut un CD la o doamnă Erica, a plecat la pauză dar a luat CD, ce mai situație, am zis 15 lei 13 piese, acum am scos calculatorul, un leu și cinșpe bani un cântec, nu-i chiar așa de rău, nu? și nici n-am apucat să cânt ce aveam că a zis Voichi să îl mai las și pe Puiu, făncuială faină, numai bine îți tragi sufletul și să începi creatiff cu saxu dacă n-ai adus secția ritmică cu tine, cică stau oamenii astia dupa tine, zice Katia pe la 2 jumate, ce relaxare, no, scuze dragilor, sunt pe modu’ de hardcoreală, am mers cu Sorin și Szuszi, pe la 7 încă mai dezbăteam; SĂNĂTATE ȘI VIAȚĂ LUNGĂ PUTPOURRI

About neumanu

new jazz exaction saxophonist producer ilegal în multe stiluri avantpop azza colombodeniro blazzaj avantjazz curtainbust santaneumann futurelectonikfolk electric vulcans zne gefumolimu cuts
This entry was posted in gefumolimu cuts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

